неділю, 22 травня 2016 р.

"Екологічні закони та їх вплив на формування екологічного мислення"

19 квітня Париняк Оксана Григорівна провела відкритий урок з екології в 11 класі: "Екологічні закони та їх вплив на формування екологічного мислення. Антропогенний вплив на довкілля." На цьому уроці учні презентували свої індивідуальні пошукові міні-проекти, а також розглянули закони відомого еколога Баррі Коммонера:
  1. Усе пов'язане з усім.
  2. Усе повинне кудись подітися.
  3. Природа дає краще.
  4. Ніщо не дається даром.


Знайомство з хімічними елементами

Цей захід відбувався у вигляді діалогу. Хімічними елементами того дня були учні 7 класу. Кожен "хімічний елемент" підходив до учня, вчителя, батьків, технічного працівника - і у вигляді діалогу розказував про себе: місце знаходження у періодичній системі, поширеність, "цікавинки" про себе. На згадку про своє знайомство кожен учень-"хімічний елемент" залишав візитівку - маленьку клітинку з періодичної системи, де він знаходиться.




Майстер-клас "Вирощування кристалів"

Як і обіцяли раніше, поступово будемо знайомити Вас, читачі, з подіями декади природничих наук. Адже таких було багато :)
Розпочався тиждень із презентації про кристали від учениці 7 класу Шмагало Софії. А учениця 10 класу Штангрет Оксана розповіла про майстер-клас по вирощуванню кристалів:
"Під час весняних канікул у школі відбувся майстер-клас із хімії по вирощуванню кристалів під керівництвом учителя хімії Кісь Ірини Ярославівни. У цьому заході брали участь учні 7-10 класів.
Спочатку вчитель провів інструктаж із правил техніки безпеки, надав вичерпну інформацію про кристали, розповів про методику їх вирощування.
Потім учителька розділила усіх учасників на 2 групи:
- учні 7 класу отримали завдання вирощувати кристали кухонної солі;
- учні 8 класу - мідного купоросу;
- учні 9 класу - залізного купоросу;
- учні 10 класу - кристали кухонної солі.
Далі Ірина Ярославівна роздала реактиви, прилади і показала, як працювати з ними. Потім учні під керівництвом учителя виконували експеримент: розчиняли реактиви, перемішували їх, фільтрували і спостерігали.
Після закінчення роботи учні залишили свої банки, у яких будуть рости кристали, у хімічному кабінеті. Тут вони зможуть спотерігати за ростом своїх кристалів.
Потім школярі прибрали робоче місце і задоволені процесом своєї діяльності розійшлися по домівках.
А тепер із нетерпінням чекають результатів експерименту."
Майстер-клас із вирощування кристалів

Учні вчаться працювати з реактивами

Презентація про кристали (Штангрет О., Шмагало С.)


Майстер-клас

Кісь Ірина Ярославівна